Przyczepa PRONAR T026M

Wyposażenie standardowe:

  • Platforma podłogowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi
  • Wzmocniona płyta platformy ładunkowej
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych
  • Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna
  • Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową
  • Śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą
  • Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy
  • Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa lub hydrauliczna
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
  • Tylne zabezpieczenie najazdowe wg 70/221/EWGz lampami i miejscem na tablice rejestracyjną
  • Tylne gniazdo elektryczne
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Wyposazenie dodatkowe(opcjonalne):

  • Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Skrzynka narzędziowa
  • Boczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWG
  • Dwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunek
  • Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna, z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrub
  • Tylny zaczep manualny, sztywny*
  • Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach
  • Zespół wciągarki koła zapasowego
  • Instalacja hamulcowa kombinowana (instalacja pneumatyczna dwuprzewodowa + hydrauliczna)
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
  • Koła z ogumieniem 520/50-17
  • Koło zapasowe (luzem) 500/50-17 14PR
  • Koło zapasowe (luzem) 520/50-17
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumnetacji homologacyjnej

 

Zapytaj o produkt





^
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj»