Przyczepa PRONAR T285

Wyposażenie standardowe:

  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
  • Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika
  • Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika
  • Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
  • Zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 300×135
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w dwóch położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
  • Instalacja elektryczna bez bocznych świateł obrysowych
  • Błotniki nad kołami metalowe
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec / wywrotka
  • Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):

  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z transportowym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika K80mm
  • Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
  • Podpora dyszla: teleskopowa z przetyczką
  • Boczne zabezpieczenia najazdowe wg dyrektywy 89/297/WE
  • Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
  • Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
  • Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
  • Hydrauliczna blokada kontenera sterowana niezależnie (dla ciągników z przynajmniej 4 parami wyjść
  • hydraulicznych), z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych
  • Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezpieczającym
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i regulatorem siły hamowania
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna )
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezp. )
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
  • Skrzynka narzędziowa
  • Błotniki nad kołami plastikowe
  • Koło zapasowe
  • Koła z ogumieniem 520/50 17
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 RE
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

Zapytaj o produkt





^
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj»