Przyczepa PRONAR T902

Wyposażenie standardowe:

  • Skorupowa skrzynia ładunkowa
  • Ściana przesuwna wyposażona w elastomerowe uszczelniacze zapewniające szczelność
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
  • Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
  • Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
  • Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną czynnie, hamulce bębnowe o wymiarach 400×140
  • Osie na 60 km/h
  • Instalacja hydrauliczna skrętu z ręczną pompką do napełniania układu, z dwoma manometrami
  • System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika)
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane
  • Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Instalacja hydrauliczna przesuwu ściany przedniej z funkcją automatycznego wywrotu o kąt 55° w ostatniej fazie rozładunku
  • Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
  • Składana drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Okna na ścianie przesuwnej
  • Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Dodatkowe, opcjonalne możliwości wyposażenia:

  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
  • Hydrauliczne zawieszenie tandem z czterema półresorami stalowymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną czynnie, stabilizowane i regulowane hydraulicznie
  • Hydrauliczna składana podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB dla zawieszenia hydraulicznego
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła oraz metalowy błotnik osłaniający koła od góry – jeśli szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Hydraulicznie otwierana klapa boczna o wysokości 500mm z automatycznym układem ryglowania z lewej lub prawej strony przyczepy
  • Hydraulicznie otwierane klapy boczne o wysokości 500mm z automatycznym układem ryglowania po obu stronach przyczepy
  • Rynna zsypowa do ziarna
  • Koła z ogumieniem 445/65 R22,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 445/65 R22,5RE – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 600/50R22,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 600/55-22.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 24R20,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 600/55-26,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 700/50-26.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 710/45-26.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koło zapasowe luzem
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

Zapytaj o produkt





^
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj»