Popularny, sprawdzony, perfekcyjny: Układ przeniesienia napędu Fendt Vario.
To dlatego, że tylko dzięki bezstopniowemu układowi przeniesienia napędu Fendt Vario możliwa jest jazda z prędkością idealnie dostosowaną do danego zadania. Możliwa jest jazda w zakresie od 0,02 km/h do 50 km/h, z przyspieszeniem bezstopniowym. Zaś operator może wygodnie obsługiwać ciągnik za pomocą wielofunkcyjnego joysticka. Ogromną zaletą są niższe koszty konserwacji, co jest uzyskiwane dzięki dłuższym odstępom pomiędzy wymianami oleju przekładniowego: co 2 000 godzin.

Zrównoważony i wydajny dzięki TMS
Dla tej wszechstronnej maszyny częsta zmiana prac jest na porządku dziennym. Niezależnie od tego, czy chodzi o transport, czy o ciężką pracę pociągową, Fendt 700 Vario został zaprojektowany pod kątem idealnych osiągów, niskiego zużycia paliwa i wyższej wytrzymałości podzespołów na zużycie: system zarządzania ciągnikiem TMS steruje silnikiem i układem przenoszenia napędu w taki sposób, by zawsze pracowały one z optymalnie ekonomicznymi parametrami, a Ty nie musisz się o nic martwić. Wystarczy wpisać żądaną prędkość.
Z pełną mocą osiągaj granice możliwości
Cechy takie jak automatyczna regulacja obciążenia granicznego 2.0, jeszcze bardziej obniża zużycie paliwa, gdyż silnik zawsze pracuje w idealnym zakresie prędkości obrotowych. Limit obciążenia, różny dla poszczególnych operacji jest regulowany automatycznie. Nie ma już konieczności ręcznego wprowadzania tej wartości podczas, gdy silnik i układ przeniesienia napędu w każdym momencie współpracują perfekcyjnie. W trybie redukcji przełożeń ciągnik przyspiesza momentalnie wykazując się wysoką dynamiką pracy.